Dažniausiai užduodami klausimai

  • 1. Kodėl visas prekes parduodate su didelėmis nuolaidomis?
    Mums nereikia išlaikyti didelių prekybinių plotų bei pardavėjų, todėl galime Jums pasiūlyti išties žemas kainas.

    2. Negaliu surasti mane dominančios prekės, kaip galėčiau ją įsigyti?
    jaukierdve.lt parduodamų prekių asortimentas nuolatos plečiasi, jei nerandate Jus dominančios prekės, skambinkite arba rašykite mums ir mes surasime bei pristatysime Jus dominančią prekę.

    3. Ar galiu derėtis dėl kainos?
    Savo pirkėjams visada stengiamės pasiūlyti geriausią kainą. Jei tą pačią prekę randate pigiau pas kitą pardavėją Lietuvoje, praneškite mums ir mes pasistengsime pateikti tokį pat ar geresnį pasiūlymą.

    4. Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu informacijos, kuri mane domina?
    Rašykite mums el. laišką adresu info@jaukierdve.lt ir mes Jums atsakysime per vieną darbo dieną.

    5. Kaip gauti sąskaitą-faktūrą už pirktas prekes?
    Sąskaitą faktūrą, atsiųsime užsakyme nurodytu el. pašto adresu, iškart kai Jūsų užsakymas bus paruoštas išsiųsti. 

    6. Ar galima prekes atsiimti pačiam?
    Žinoma, prekes galite atsiimti mūsų parduotuvėje: Ulonų g. 3, Vilnius.

    7. Kur jaukierdve.lt pristato parduodamas prekes?
    Prekės pristatomos kurjeriu ir/ar į LP Express terminalus visoje Lietuvoje.